2017 YGS Soruları Nasıl Olacak Zor mu Kolay mı Sınav Yorumları ÖSYM

  

2017 YGS soruları nasıl olacak? ÖSYM tarafından 12 Mart 2017 tarihinde yapılacak. Yükseköğretime Geçiş Sınavı ile ilgili ayrıntıları ve soru cevaplar gibi bilgileri bu sayfada bulabilirsiniz. Peki 2017 YGS sınav soruları zor mu olacak kolay mı? Adayların yorumları ve sınav sonrası YGS soruları kitapçığı sayfamızda.

Üniversiteye hazırlanan adaylar 2017 YGS soruları yorumları sizler için sürekli olarak güncellenerek sayfamızda olacak. 12 Mart’ta yapılacak olan sınava yönelik çalışmalar sürüyor. Başvuruları 4-18 Ocak arası alınacak olan 2017 YGS sonuçları ise 28 Mart’ta açıklanacak.
Yükseköğretime Geçiş Sınavı 12 Mart 2017 Pazar günü saat 10:00 da başlayacak. Sınava katılacak adaylar, Türkçe testinden 40 soru, Matematik testinden 40 soru, Sosyal Bilimler testinden 40 soru, Fen Bilimleri testinden 40 soru olmak üzere toplamda 160 soru cevaplayacak. Adaylara bu soruları cevaplamaları için 160 dakika süre veriliyor. 2017 YGS soruları kitapçığı tamamen yayınlanacak ve burada olacak.

Sınav sorularının tamamı, sınavın tamamlanmasından 1 gün sonra erişime açıldı.  Sınavdan hemen sonra YGS soruları ve cevap anahtarı bu sayfada yorumları ile birlikte sizlerle olacak.

2017 YGS Soruları Zor mu Olacak Kolay mı?

Değerli üniversite adayları, her sen yapılan YGS veya LYS sorularının zorluğu kolaylığı derecesi konusunda çeşitli tartışmalar olur. Bilhassa ÖSYM’nin YGS sorularının bir yıl kolay öteki yıl zor sorduğu yönünde gelişen bu tartışma esasen doğruluğu olmayan bir olaydır. YGS soruları ÖSYM’nin soru havuzundan seçilmektedir. Zor ya da Kolay olması özellikle ayarlanmaz. Öte yandan, 2017 YGS sorularının zor ya da kolay olması hiçbir şeyi değiştirmeyecektir. Çünkü standart sapma uygulaması ile sizler zaten alacağınız puanı yine alıyorsunuz. Bu şu demek, soruları zor olursa yani test başına düşen ortalama netler Türkiye genelinde düşerse,soruların standart sapması yani değeri aratacaktır. Sonuç olarak sizin puanınız yine yüksek gelecektir. Bu eksenden baktığımızda sizler kesinlikle bu beyhude tartışmaların içinde yer almamalı, sadece sınavınıza hazırlanmalısınız. Sorular zor olacaksa herkese zor kolay olacaksa da herkese kolay olacaktır. 2017 YGS ve LYS çalışmalarında tüm adaylara başarılar dileriz.

 

Üniversite Taban Puanları 2016 İçin Tıkla!

> Çıkmış YGS Soruları ve Cevapları İçin Tıklayınız

YGS Puan Hesaplama İçin Tıkla

2017 YGS Soruları Sizce Nasıl Olacak Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

Benzer Konular:

3.691 Yorum Yapılmış, Siz de Yorumunuzu Hemen Yazabilirsiniz

  1. dilara

    selamun aleykum arkadaşlar açık ögretim kayıt günü sonlandımı devam eden üniversiteleri dermisiniz bana lütfen acil günü kaçırdım .(

    Cevap Yaz
  2. eylül

    Yaa ek puan niye kalktı meslek liselerinin hiçbir ayrıcalığı kalmadı okulda meslek dersleri görülsün kültür derslerindende sorumlu tutulalım ek puanda verilmesin bu çok büyük bir haksızlık meslek liselerine bence ek puan geri gelmeli!!!!

    Cevap Yaz
  3. eylül

    Yaa ek puan niye kalktı meslek liselerinin hiçbir ayrıcalığı kalmadı okulda meslek dersleru görülsün kültür derslerindende sorumlu tutulalım ek puanda verilmesin bu çok büyük bir haksızlık meslek liselerine bence ek puan geri gelmeli!!!!

    Cevap Yaz
  4. gamze

    Canım ne kadar doğru biliyorum ama bi yazı okudum sizinlede paylaşmak istedimmmmBerfincan Side Tunç ben 13 yasında bir kız çocuğuyum amansız bir hastalığa yakalandım doktorlar bir çare bulamadılar gözyaşlarımla şehirler şeyhi Hz. Hüseyin’ in kızkardeşi olan Hz. Zeynep’in türbesini ziyaret ettim ve orada uyuya kaldım uykum sırasında Hz. Zeynep ağzıma su döküyordu. Allah’ın izniyle iyi olacaksın diye müjde verildi ve başımdan geçen bu olayı yazıp halka dağıtmamı istedi. Bende bu isteğini yerine getirdim Bir tanesini fakir bir kişiye verdim 13 gün sonra zengin oldu Bir tanesini zengin bir insana verdim umursamadı 13 gün sonra servetini yitirdi Bir tanesini bir memura verdim oda önemsemedi 13 gün sonra hapse girdi İnananlar mutlu inanmayanlar perişan oldu. Bu yazı kimin eline geçerse 13 ad çoğaltsın 13 kişiye dağıtsın Bu yazıyı yazip dağıtan kişinin muradı 13 gün sonra gerçekleşecek Allah’ın izniyle Hz. Zeynep’in şefkatiyle 13 gün sonra murada erecektir. Bu yazıyı okumaz umursamazsanız ilgilenmezsenizçoğaltıp dağıtmazsanız 13 gün sonra felakete uğraya bilirsiniz. Allah’ın rahmeti ve bereketi üzerinizden hiç eksik olmasın Acele edin 13 gün sonra dileğimiz kabul buyurur

    Cevap Yaz
    1. jiyan

      gerçekten varmı böyle bişey

      Cevap Yaz
    2. seyhan

      merhaba size nasıl ulaşabilirim kızım aşındasın bnmde kızım var epilepsi hastası doktorlar çağre yok diyo sana nasl ulaşabilirim cevp ver kızım lütfn

      Cevap Yaz
  5. mrt

    ….lütfen cevap..
    50 k dan
    mat 38
    geo 17

    fkb 25 er yapsan

    kaç a çekerim..

    Cevap Yaz
  6. NECLA ŞANAL

    SORUN: KALEM KUTULARININ İÇERİSİNDEKİ BİR TANECİK MENDİL ÖĞRENCİ İHTİYACINI KARŞILAMIYOR. HELE HELE BU SICAK GÜNLERDE, HAVANIN ISISI, SINAVIN STRESİ ADAYLARI OLDUĞUNDAN FAZLA TERLETİYOR. BİR MENDİL NE ALINDAKİ TERE, NE BURUN AKINTISINA, NE DE ELLERDEN BİLEKLERE DOĞRU AKAN TERİ SİLMEYE YETMİYOR. CEVAP KAĞITLARININ TERDEN ISLANMAMASI İÇİN ADAYLAR ÇİLE ÇEKİYOR.

    ÇÖZÜM: KALEM KUTUSU İÇERİSİNDE BİR TANECİK MENDİL DEĞİL DE, GENE ÖSYM TARAFINDAN BİR PAKET MENDİL HAZIRLANABİLİR. ADAYLARA KALEM KUTULARI DAĞITILIRKEN BİRER PAKET MENDİL DE DAĞITILABİLİR.

    Cevap Yaz
    1. eylül

      Siz onu bosverinde bu ek puan niye kalkıyor meslek liselerinin hicbir ayrıcalıgı kalmıyor bu çok büyük haksızlık!!!

      Cevap Yaz
      1. kübra

        Aynen ek puanı geri istiyoruzzzzz!!!

        Cevap Yaz
        1. sibel

          Zaten okulda meskek derslerini görüyoruz kültür deslerindende sorumlu tutuluyoruzz aynen haksızlık valla..

          Cevap Yaz
          1. SEMRA SRT

            AYNEN VALLA MESLEK LİSESİNDE OKUYORUM BENDE 11.SINIFTAYIM KÜLTÜR DERSLERİNİ AZ GÖRÜYORUZ FİZİK KİMYA BİYOLOJİ GÖRMÜYORUZ AGIRLIKLI OLARAK 10 SAAT BÖLÜM DERSİ GÖRÜYORUZ NAPICAZ BİZ YAA EK PUANDA YOK YAAA OFFF

        2. selma

          Bize haksizlik degilmi ozaman canim anadolu lisesi ogrencisiyim ben dersleri en agir sekilde ayrintiya kadar isliyoruz sizden daha zor emin olabilirsiniz ve biz bu liseye puanimizla girdik siz hic puan alamadan gittiniz o liselere bizim onca calistigimiza haksizlik olmazmi sizde calisin paunsiz liselere gidicenize sonrada devletten ek puan istemeyin ve ek puan verilcekse bize verilmeli o kadar calisip liseyi kazaniyoz ustune bide agir dersler goruyoz 😉

          Cevap Yaz
          1. bernis

            Bende meslek lisesinde okuyorum ama meslek liselerinin anadolu bölümü oluyor biz oraya çalışarak puan ile giriyoruz siz ne kadar çalışıyorsanız bizde o kadar çalışıyoruz biz kültür derslerini az görüyüroz bölüm derslerimiz fazla asıl bize haksızlık oluyor kültür dersini az verip anadolu liseleri ile aynı sınava giriyoruz birde üstüne siz bizim okuduğumuz bölümlerimizi seçiyorsunuz hiçbir hazırlığınız olmadan ders görmeden üniversitede okuyorsunuz siz bizim dersimizi seçince bizim girme olasılığımız düşüyor. Sizin hergün ders çalışma imkanınız oluyor ama biz staja gittiğimiz için olmuyor o yüzden ek puan size değil bize verilmeli

          2. Selinay

            O liselere puansız gitmek diye birşey yok. İnsan sevdiği meslek içinde gider o liselere. 410 puan aldım sbsden ilkten anadolu lisesindeydim 10. sınıfta okul değiştrdim şuan bilişim okumak istediğim için taban puanı 150 olan meslek lisesinde okuyorum. Yani her iki okulun olayını da biliyorum ve bu düşünceniz çok yanlış.

          3. atiye

            tatlım sorunda o ya zaten siz sadece kültür dersleri görüyosunuz biz ise meslek dersleri daha ağırlıklı görüyoruz sizin işiniz daha kolay bizim meslek dersi staj derken adam akıllı normal dersleride göremiyoruz

  7. dilan

    sıradaki ygs öğrencisiyim o kadar zormu soruluyo sorular ya kortkuttunuz

    Cevap Yaz
    1. Melis Fidan

      Youtube da iyi kanallar var bu kanallar aracılığıyla ygs hakknda lys hakknda bilgi edinebilirsin bence. korkularin azalir. motivasyonun olur.

      Cevap Yaz
  8. esma

    Bu yıl kolaydı ama sınav heyecanıyla yapamamak gayet normal

    Cevap Yaz
    1. Gizli kişi

      Evet Esma sana katılıyorum.

      Cevap Yaz
  9. Melek

    Sosyal bilimlerin 40 soru olması gerekmiyormu bunar yanlış

    Cevap Yaz
  10. merve

    meraba..
    ben ygs3 den 200 puan aldım okul puanimla 235
    oluyor bu puanla 4 yıllık üniversite okurmuyum ??
    tesekkur ederim..

    Cevap Yaz
    1. Damla

      Çok beklersin

      Cevap Yaz
  11. Beren

    Arkadaşlar YGS 1 den 680 bine girmiştim bilgisayar öğretmenligi gelir mi?

    Cevap Yaz
  12. Leyla

    Fenden iptal edilmesi gereken bi sürü soru vardı ya kazik gibi snav mat ve turkce neydi ole

    Cevap Yaz
    1. Berivan

      Allah askina sorularn neresi zordu cok merak ediyormm Osym gsyet kolay sormus bide onemli olan siralama

      Cevap Yaz
  13. Emine

    Sınav zordu ya. Bide bir suru yanls soru vardi iptal edilmesi gerekiodu haksızlık yapıldı

    Cevap Yaz
  14. Alparslan Türkeş C

    arkadaşlar merhaba
    ygs1 190
    2 192
    3 250
    4 235
    5 230
    6 220

    puanlarım bu şekilde bu puanlar ile Açıköğretim Sosyal Hizmetler bölümü gelir mi ona göre lys ye giricem yada girmiycem cevaplarınız çok önemli bu yüzden

    Cevap Yaz
    1. Berivan

      Bu ne puanlarr hic ders calismadiniz galiba

      Cevap Yaz
      1. ali osman

        Berivan puanları normal yani ne yapalım

        Cevap Yaz
      2. kutpolat

        selamun aleykum ve aleykümselam

        Cevap Yaz
    2. Dilvin

      Ben dilvin merhaba puanlarin cok iyi bence boyle devam et adam olursun bu gidisle belki

      Cevap Yaz

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir